Co dělak když Vám internet nefunguje

Před tím, než nám zavoláte, zkuste zkontrolovat zda problém nevyřešíte sami.
Několik minut kontroly vaší domácí sítě vám může pomoci v případě nefunkčnosti, která nevznikla na straně poskytovatele. Věříme, že postupy jsou dostatečně srozumitelné i pro méně zkušené uživatele. Zkontrolujte:

1
Vypnuté tlačítko wifi sítě, či nejste odpojení od výchozí sítě

Zkontrolujte zda máte zapnutý wifi adaptér (mechanické tlačítko nebo přepínač) Pokud Vám v pravo dole na liště svítí stupnice signálu a je u ní křížek, je možné, že PC odpojilo od wifi. V tomto případě klikněte na stupnici se signálem a zvolte ze seznamu vaší sít a připojte se k ní ručně.

2
Vypnutý wifi router, případně zablokovaný

Zkontrolujte Váš wifi router zda je zapnut v elektrině a jsou domáčknuté všechny kabely. Na routru by zpravidla měli svítit 4 ledky. První ledka značí zapnutí routru, druhá pak připojení externího zdroje, třetí pak zabezpečené vysílání, čtvrtá připojení k internetu (většinou male e). Může se stát, že router nezpracuje některou informaci a může dojít k jeho zablokování. Zkuste router vynout na 5 minut a opětovně ho zapnout.

3
Instalace nových programů

Instaloval jsem nějaký nový program, který by mi mohl připojení znemožnit Různé firewally a antiviry mohou ovlivnit dostupnost připojení.
Řešení: Restartovat PC, zkontrolovat nastavení programu, odinstalovat program a restartovat PC, obnovit systém z poslení funkční zálohy: Nabídka start – příslušenství – systémové nástroje – Obnova systému – zde vyberte bod obnovy z doby kdy Vám internet ještě fungoval, pokračujte dle průvodci

4
Změna nastavení wifi při použítí notebooku v jiné siti.

Neměnil jsem nastavení sítě, nebo jste byly připojeni někde jinde? Pokud ano, nastavte síť tak, jak Vám poznamenal technik při instalaci. Zpravidla nastavujeme připojení automaticky na DHCP. Pokud nastavení neznáte, podívejte se na instalační protokol kde je veškeré nastavení které potřebujete.

5
Zavirované PC

Není v mém PC vir? Ohrožoval-li vir z Vašeho PC ostatní účastníky v internetu, mohli jste být odpojeni. Zkontrolovat antivirovým programem vaše PC

6
Neukazuje mi počítač „Síťový kabel byl odpojen.“?

Zkontrolujte propojovací kabely, případě domáčkněte konektory.

7
Nezablokovalo se nějaké zařízení, které používám k příjmu signálu?

V tomto případě zkuste na 5 až 10 vteřin odpojit každé zařízení od el. energie. Většinou se jedná o AP, umístěné na konci svodu z antény. Pokud máte více počítačů na jedné internetové přípojce, zřejmě odpojit a znovu připojit i router. Je to krabička, kde se jednotlivé kabely ze všech počítačů sbíhají. Vyčkejte zhruba minutu, než zařízení nastartují a zkuste znovu internet.

Pokud se Vám internet nepodaří zprovoznit případně potřebujete poradit s niným problémem připravte si následující údaje:

  1. Identifikovat na koho jsou služby napsané. Nejlépe klientské číslo, popřípadě jméno a adresa odběratele.
  2. Přejít rovnou k problému zda-li je internet plně nefunkční nebo je jiný problém nedostupnost webu apod.
  3. Sdělit informaci o vedení internetu v domácnosti. Tím se myslí zda-li používáte wifi router nebo přímé spojení kabelu s počítačem a Váš operační systém(např. Windows XP, Windows 7 nebo MAC OS atd.)

Týká li se Váš problém ve kterém jsou obsaženy údaje rychlostí nebo nedostupnost některých serverů či webů je lepší poslat detailní email aby veškeré informace byli v něm přiloženy.

Kontaktujte naši technickou podporu na tel.: 774 466 877
email: info@wifiservis.cz

PRACOVNÍ DOBA
Po – Pa 8:00 – 17:00
So – Ne SMS na tel: 774 466 877
Mimo tuto dobu a o víkendech nám prosím pošlete SMS. Budeme Vás zpětně kontaktovat.